Panašu, kad praėjusiais metais augimu džiuginusį „Apple“ sėkmingai atranda verslo sektorius. Amerikiečių technologijų milžinės „Cisco“ vidinės apklausos duomenimis, net 65% įmonės darbuotojų mieliau dirbtų būtent su „Apple“ įrenginiais. Tuo tarpu net 59% naujai samdomų žmonių darbui renkasi „Apple“ platformą.
Tendencijos diktuoja, kad panašius skaičius gautume apklausę ir Lietuvos darbuotojus. Produktyviau dirba tie, kurie gauna įrangą, prie kurios yra pripratę, todėl džiugina didėjantis įmonių, suteikiančių pasirinkimą skaičius. Nes „Apple“ friendly politika įmonėje – atsiperka. Kitaip teks stebėti kurioziškas situacijas, kai net aukščiausios grandies darbuotojas renkasi dirbti su asmeniniu „MacBook“ kompiuteriu ir darbo reikmėms naudoja savo „iPhone“ ar „iPad“.
Beje, augantis „Apple“ įrenginių populiarumas verslo segmente nėra atsitiktinis. Sukurta patogesniam valdymui skirtų sprendimų, pavyzdžiui „Apple Business Manager“ ar „Mobile Device Management“, verslo kliento naudai bendradarbiaujama su „Microsoft“ ir „Google“.
Vis daugiau įmonių vadovų praktiškai supranta, kad „Apple“ įrangos ir verslo sprendimai skirti ne tik kūrybinių industrijų darbuotojams, todėl savo darbuotojams drąsiai siūlo juos išties motyvuojančius darbo įrankius ir taip taupo savo IT skyriaus laiko ir kantrybės rezervus.
„Skaylink“ specialistai, būdami oficialiais „Apple“ verslo klientų partneriais Baltijos šalyse ir galėdami pasiūlyti darbo vietų valdymo paslaugą, žino, kad paprasčiausias pokalbis su klientu apie „Apple“ įrenginių galimybes, išankstines nuostatas paverčia ilgalaikiu bendradarbiavimu, gerokai palengvinančiu verslo kasdienybę.
Kokius klausimus užduoda verslo įmonės, svarstančios įsigyti „Apple“ įrenginius?
„Naudojame kitą programinę įrangą. Ar viskas veiks?“
Įmonėse pasitaiko skirtingų gamintojų kompiuterių, ekranų ar mobiliųjų telefonų, tačiau operacinių sistemų ir programinės įrangos saugumo klausimas yra itin svarbus IT skyriui.
Įrenginių integracija į valdymą su „Device Enrollment Program“ (DEP), „Azure Active Directory“ (Azure AD) ir „Google Workspace“ aplinkomis užtikrina, kad pirmenybę „Apple“ įrangai teikiantys darbuotojai galėtų darbuotis be jokių trikdžių.
Tuo tarpu IT skyrius ne tik gali valdyti prieigas, konfigūruoti paskyras ir diegti reikalingą programinę įrangą, bet ir paprastai integruoti įrenginius ir jų vartotojus į bendrą įmonės infrastruktūrą. Paprasčiau tariant, darbuotojai pasiekia tuos pačius failų serverius įmonės viduje kaip ir visi kiti, dirbantys su valdomais „Windows“ įrenginiais.
„Apple“ įrangos valdymas nėra sudėtingas, tiesiog reikia žinoti sprendimo būdus. Galiausiai „Apple“ darbo vietų valdymą, kaip paslaugą nebrangiai galima įsigyti iš technologijų partnerių, ir taip taupyti savo IT komandos laiką bei leisti jiems koncentruotis į strateginius tikslus.
„Mums svarbus duomenų privatumas. Kaip jį užtikrinti?“
Apie kibernetinio saugumo svarbą būtų galima plėstis iki begalybės. Džiugina, kad dėmesys jam dažnoje įmonėje kyla į pirmą vietą, o būtent „Apple“ žinantiems duomenų privatumo svarbą siūlo rimtą sprendimą – skirtingas verslo ir privačių duomenų apsaugai skirtas funkcijas.
Pavyzdžiui, IT skyrius per įmonės naudojamą „Mobile Device Management“ (MDM) sprendimą gali valdyti „Wi-Fi“ konfigūracijas, VPN nustatymus įrenginiui arba atskiroms programėlėms, aktyvuoti įrangos slaptažodžio taisykles, užrakinti pamestą įrenginį arba išjungti valdomame įrenginyje „Activation lock“ („Data Protection“, „Lost Mode“ režimai). Tuomet ramu, kad net savo asmeninius įrenginius naudojantis darbuotojas nekenks verslo duomenų privatumui.
O kaip tuomet su paties darbuotojo asmeniniais duomenimis? Atsakymas paprastas: „Apple“ įrenginiuose asmeniniai ir įmonės duomenys bei programėlės yra atskiriami.
Pavyzdžiui, PDF failas iš darbinio el. pašto gali būti atidarytas tik įmonės per MDM’ą įdiegtoje PDF skaityklėje, o darbuotojo į jo asmeninį el. paštą gautas laiškas atsidarys tik pačio darbuotojo iš „App Store“ įdiegtoje PDF skaityklėje. Kad jokios asmeninės žinutės, naršymo istorija ar buvimo vieta nebūtų prieinama įmonės IT komandai.
„Norime įmonėje turėti „Apple“. Ką daryti toliau?“
„Apple“ kainos lyginant su kitais gamintojais tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse yra labai konkurencingos, ypač atsižvelgiant į technikos patvarumą, ilgaamžiškumą ir garantinio aptarnavimo kokybę.
O kaip tuomet su įrangos priežiūra? Jei visgi vidinis įmonės IT skyrius naujos įrangos integracijos vengtų, skirtingų įrenginių paprasčiausiai pernelyg daug ar IT rūpinatės patys, visais iššūkiais pasirūpinti gali sertifikuoti „Skaylink“ inžinieriai.
„Apple“ darbo vietos valdymo paslauga apima įrenginių paruošimo, paskyrų konfigūravimo, programinės įrangos diegimo ir valdymo bei veiklos sutrikimų eliminavimą. Tačiau svarbiausia dalis – sklandi įrenginių integracija į bendrą įmonės technologijų infrastruktūrą.
Jei dar tik planuojate įsigyti naują įrangą, autorizuotas „Apple“ pardavėjas verslui „Skaylink“ suteikia galimybę „Apple“ produkciją įsigyti palankesnėmis sąlygomis, prasitęsti jos garantiją ir apmokyti Jūsų įmonės darbuotojus ir IT vadovus kaip išnaudoti visą įrangos potencialą.
Norite atnaujinti darbo vietas, ieškote geriausio sprendimo? Susisiekime!
Jonas Černauskis, el.p. jonas.cernauskis@skaylink.lt, tel. +37068707245