lapkričio 09, 2023

Kaip nelaimės padarinių likvidavimo procesą paversti sklandesniu: Veracity Insurance atvejis

Šiuolaikiniame technologijų amžiuje gebėjimas greitai atsigauti po nelaimės yra nepaprastai labai svarbus bet kurio verslo išlikimui. Draudimo sektoriaus įmonėms, tokioms kaip Veracity Insurance, tai dar svarbiau. Pirmaujanti draudimo įmonė Veracity Insurance susidūrė su sunkumais, susijusiais su atkūrimo po nelaimės (angl. disaster recovery, DR) procesu. Įdiegti DR scenarijai neatitiko Susitarimo dėl paslaugų lygio (angl. service-level agreement, SLA) reikalavimų, todėl infrastruktūros atkūrimas užtruko visą savaitę. Šį kartą norime pasidalinti, kaip Skaylink LT pavyko sutrumpinti infrastruktūros atkūrimo laiką nuo savaitės iki vienos valandos.

Iššūkis

Veracity Insurance neramino tai, kad infrastruktūros atkūrimui reikia daug laiko. Visą savaitę trunkantis infrastruktūros atkūrimas kėlė įmonei didelę riziką bet kokios nelaimės atveju, tad procesą optimizuoti – būtina. Po nuodugnios Skaylink LT analizės paaiškėjo, kad būta keletas neoptimizuotų komponentų ir praleidimų Terraform scenarijuose, kuriuos anksčiau prižiūrėjo patys Veracity Insurance. Šie trūkumai prisidėjo prie užsitęsusio atkūrimo laiko.

Sprendimas

Norėdami atnaujinti infrastruktūros DR scenarijus ir suderinti juos su SLA reikalavimais, bendrovė kreipėsi į Skaylink LT. Šie atliko išsamų auditą ir sudarė būtinų patobulinimų sąrašą, leisiančių atitikti DR reikalavimus. Terraform scenarijai buvo visiškai pertvarkyti – patikslinant ir pridedant papildomų konfigūracijų ir komponentų, kurie ankstesnėje Veracity Insurance palaikomoje versijoje buvo neoptimizuoti arba visiškai praleisti.

Pagrindinės panaudotos paslaugos:

  • Infrastruktūra kaip kodas (angl. Infrastructure as Code, IaC), naudojant Terraform: šis sprendimas leido komandai valdyti ir aprūpinti technologinę infrastruktūrą išnaudojant kodą ir automatizavimą.
  • AWS Elastic Kubernetes Service (EKS): valdoma Kubernetes paslauga supaprastino Kubernetes paleidimą AWS sistemoje, nereikalaudama diegti ir valdyti savo Kubernetes klasterių.
  • Multi-site WordPress: naudojamas kelioms WordPress svetainėms valdyti iš vieno WordPress diegimo.
  • Elastic Compute Cloud (EC2): virtualūs serveriai Cloud aplinkoje.
  • Relational Database Service (RDS): valdoma reliacinių duomenų bazių paslauga.
  • Simple Storage Service (S3): saugyklos internete paslauga.
  • AWS Single Sign-On (SSO): centralizuotas prieigos prie kelių AWS paskyrų ir verslo programų valdymas.
  • BitBucket Continuous Integration/Continuous Deployment (CI/CD): automatizuota darbo eiga, skirta kodui kurti, testuoti ir diegti.

Rezultatas

Dėl Skaylink LT atliktų pakeitimų pavyko sutrumpinti infrastruktūros atkūrimo laiką nuo 1 savaitės iki 1 valandos. Tai ne tik atitiko SLA reikalavimus, bet ir gerokai pagerino Veracity Insurance atkūrimo po nelaimės galimybes, sumažindama verslo operacijų riziką.

Nuolatinis palaikymas

Šiuo metu Veracity Insurance bendrovei Skaylink LT teikia infrastruktūros kūrimo, priežiūros ir palaikymo paslaugas. Taip užtikrinamas optimalus ir sklandus paslaugas naudojančios bendrovės infrastruktūros veikimas.

Išvada

Dėl Skaylink LT patirties infrastruktūros plėtros ir priežiūros srityje bei efektyvaus pažangiausių priemonių ir technologijų naudojimo, Veracity Insurance bendrovei gerokai sutrumpėjo infrastruktūros atkūrimo laikas. Šis patobulinimas ne tik atitinka SLA reikalavimus, bet ir reikšmingai sustiprina bendrovės atkūrimo po nelaimės galimybes, sumažindamas verslo operacijų riziką. Toks bendradarbiavimas pabrėžia reguliarių infrastruktūros atnaujinimų ir priežiūros svarbą siekiant užtikrinti verslo tęstinumą ir atitiktį SLA reikalavimams.

Norėdami pateikti užklausą arba sužinoti, kaip galime padėti Jūsų technologijų transformacijai, kreipkitės pardavimai@skaylink.lt