Nuo gegužės 2 d. atnaujiname prekinį ženklą ir tampame valdomų paslaugų teikėju „BTT Cloud“. Beveik 11 metų su „BTT“ vardu augę, pristatome ne tik naują logotipą, bet ir internetinę svetainę ir kitą vizualiąją medžiagą.
„Rinkoje esame nuo 2007 m., per tą laiką išaugome iki 45 darbuotojų kompanijos, kurių pagrindas – itin aukštos kvalifikacijos IT specialistai. Nors atsinaujina prekių ženklas, toliau išsaugome ir puoselėjame savo tapatybę, misiją, viziją ar bendrus komandinius tikslus“, – sako Donatas Zaveckas, „BTT Cloud“ vadovas.
Naujojo „BTT Cloud“ logotipo reikšmė
Naujajame logotipe pavaizduota begalybė simbolizuoja debesų kompiuterijos resursų erdvumą, o apačioje esantys žodžiai paaiškina, ką reiškia raidžių „BTT“ derinys – tai trys elementai, kuriais remiantis kuriama kompanija: verslas (angl. business), technologijos (angl. technology) ir komanda (angl. team).
Sprendimas atsinaujinti buvo priimtas supratus, jog su BTT užaugo visa karta, taigi evoliucionuoti turėjo ne tik pati įmonė, bet ir jos įvaizdis. Per daug nenutolstant nuo tradicijos, „BTT Cloud“ ženklui naudota nuo pat įmonės įkūrimo ją lydėjusi žalia spalva. Naujojo prekių ženklo kūrime dalyvavo visa komanda, idėjos gimė labai natūraliai ir galiausiai, kadangi prie kūrimo po truputį prisidėjo kiekvienas, prekių ženklu ir nauju identitetu liko patenkinti visi.
„Norėjome ir įmonės viduje, ir išorėje iškomunikuoti žinutę apie pagrindinę mūsų paslaugų kryptį. Kadangi įeiname į užsienio rinkas, naujasis prekių ženklas padės atverti naujas duris, jis bus paprastesnis ir suprantamesnis ir Lietuvoje, ir užsienyje“, – tvirtina p. Zaveckas.
Jis atkreipia dėmesį, kad dėl naujojo prekių ženklo paslaugų profilis nesikeičia, nes verslas ir anksčiau buvo orientuotas būtent į debesijos kompiuteriją: „Tiesiog norėjome, kad apie tai, ką darome, žinotume ne tik mes patys, bet geriau suprastų ir esami ar būsimi klientai bei partneriai.“