gegužės 11, 2020

BTT Group atsinaujino: pokyčius žymi naujas Service Desk

Karantino finišo tiesiojoje – atnaujintas bttcloud.com interneto puslapis ir visiškai nauja, patogi ir išskirtinai funkcionali užklausų registravimo sistema klientams – Skaylink Service Desk.

Pasak BTT Group vadovo Donato Zavecko, atnaujintas interneto tinklapis išsiskiria turinio kokybe.

„Nors technologijos leidžia daug, vis dažniau pastebime, kad turinys laimi prieš formą. Mes siekėme, kad verslo klientai ir paprasti vartotojai kuo aiškiau suprastų, kokias paslaugas teikiame ir kokiais klausimais į mus galima kreiptis į valdomų paslaugų tiekėją“, sako jis.

BTT Group interneto puslapis atnaujintas pasirenkant evoliucijos, ne revoliucijos strategiją, todėl klientai, kurie naudojosi tinklapiu iki šiol, nepatirs jokio diskomforto, tik ras daugiau išsamios informacijos, platesnį paslaugų aprašymą.

Skaylink neslepia ambicijos tapti geriausiais valdomų paslaugų tiekėjais Lietuvoje, todėl ypatingai daug dėmesio skiria paslaugų kokybei, aptarnavimo greičiui ir klientų kasdienei patirčiai.

„Naujasis Service Desk buvo neišvengiama būtinybė“, sako BTT Group Serviso skyriaus vadovas Eduardas Gebenis.

Iki šiol klientai užklausas serviso skyriui galėjo pateikti  portale mano.btt.lt, telefonu, elektroniniu paštu. Nuo gegužės 11 d. užklausos senojoje sistemoje mano.btt.lt nebepriimamos, startuoja nauja serviso klientų aptarnavimo sistema Skaylink Service Desk (SD), pasiekiama adresu sd.bttcloud.com. Užklausas, kaip ir anksčiau, galima pateikti telefonu ir el.paštu.

Paklaustas apie naujosios klientų sistemos privalumus Skaylink Serviso skyriaus vadovas Eduardas Gebenis atviras: „Nauja sistema pranašesnė viskuo“.

Klientų aptarnavimo sistemos pasiteisina tik tada, kai užklausą pateikti sistemoje taip pat paprasta, kaip parašyti ar persiųsti elektroninį laišką su nurodyta problema, kitu atveju į tokias brangias sistemas investuoti net neverta, nes klientai paprasčiausiai nesinaudos.

„Mes pasirinkome pasaulyje ne vieną apdovanojimą pelniusią Solar Winds klientų aptarnavimo platformą. Joje vartotojui viskas labai intuityvu ir tikrai paprasta. Serviso skyriui tai atveria labai daug galimybių greitai ir efektyviai valdyti užklausas, kai kuriuos procesus automatizuoti, kontroliuoti užklausų sprendimo laiką ir kitus parametrus, labai svarbius mūsų klientams“, sako Eduardas Gebenis.

Nuolat auganti valdomų Cloud, DevOps ir IT paslaugų bendrovė BTT Group šiuo metu aptarnauja daugiau nei 5500 darbo vietų Lietuvoje. 74% klientų paslaugomis naudojasi 2 ir daugiau metų.