„BTT Group“ pardavimų vadovas Darius Grigaliūnas atviras: verslas, rinkdamasis valdomų IT paslaugų tiekėją reikalauja aukščiausios paslaugų kokybės ir greito paslaugų teikimo, efektyvios tarpusavio komunikacijos ir patrauklios kainos. Pageidavimai paprasti, bet ar lengva juos išpildyti?
Paslaugų kokybė
Pagrindinis IT paslaugų kokybės parametras – jų nepertraukiamumas, efektyvus ir greitas sutrikimų šalinimas, idant verslas galėtų netrukdomai siekti savo užsibrėžtų tikslų ir jokie techniniai gedimai netrikdytų kasdienio darbo. Ką tai reiškia?
Valdomų paslaugų tiekėjas ne tik turi užtikrinti visos IT infrastruktūros stabilų veikimą, bet ir numatyti galimas ateities rizikas bei jas užkardyti. Dirbdamas su klientais pastebiu, kad labai svarbios giluminės konsultacijos dėl IT infrastuktūros planavimo ir optimizavimo.
Paslaugų teikimo greitis
„Kaip greitai Jūs padarysite vieną ar kitą veiksmą, jei atsitiks nenumatytas atvejis, prireiks greitai padidinti teikiamų paslaugų apimtis ar reaguoti į susiklosčiusią kritinę situaciją“, dažniausiai manęs klausia klientai.
Visada galima sakyti, kad „kai tik, tai iš karto“. Bet tikrąjį greitį galime pamatuoti tik tada, kai tos nenumatytos situacijos atsitinka.
Kadangi aptarnaujame daugiau nei 5500 darbo vietų Lietuvoje ir užsienyje, turime sukaupę didelę praktinę patirtį. Paslaugų teikimo greitį iki maksimumo padidina klientams dedikuoti paslaugų vadovai, kurie, esant reikalui, visada pakels telefono ragelį ir asmeniškai pasirūpins, kad problemos būtų kuo greičiau pašalintos.
Paslaugų vadovas yra tarsi kliento IT infrastruktūros vadovas, kuris neša asmeninę ir moralinę atsakomybę prieš savo darbdavį ir klientą, kad kritiniu atveju padarytų geriausia, kas įmanoma.
Paslaugų vadovas puikiai žino kliento IT infrastruktūrą, gali greitai suvaldyti gedimo priežastis, esant poreikiui, gali greitai išsiųsti technikus į įvykio vietą arba spręsti įvykusius incidentus nuotoliniu būdu.
Mūsų paslaugų vadovai – aukštos kvalifikacijos, patyrę ir sertifikuoti profesionalai, laiku išsprendę eilę klientų užklausų.
Komunikacija
Atrodo, kad savalaikis sklandus bendravimas tarp kliento ir paslaugų tiekėjo savaime suprantamas. Tačiau iš potencialių klientų mes nuolat girdime, kad nuvargino kasdieniai bandymai pasiekti esamą tiekėją, cituoju: „nuobodžiai belstis, kol tave išgirs“.
Augti, dominuoti rinkoje ir išlikti dėmesingu savo klientams – didelis iššūkis, su kuriuo susitvarko toli gražu ne visi.
Kitas dalykas – nepertraukiama komunikacija, kai keičiasi darbuotojai. Klientai sako: „išėjo geras technikas, atėjo kitas, vėl viską iš naujo reikėjo aiškinti, rodyti, o mes ir patys ne viską žinome“.
Atsakingai žadėti, kad nesikeis techniniai darbuotojai, negali nei vienas valdomų paslaugų tiekėjas, bet prisiimti atsakomybę, kad pokyčiai neturės įtakos teikiamų paslaugų kokybei ir tęstinumui – privalo.
Dar vienas dalykas, su kuriuo dažnai susiduriu: komunikacija privalo būti tiksli. Susiduriame su atvejais, kai klientai atkeliauja nusivylę ir negavę to, ko tikisi. Klaidingas, netikslus komunikavimas apie paslaugas, jų apimtis, kainas, terminus gali privesti prie didelės nesėkmės ir rimtų reputacijos problemų.
Todėl savo darbe visada laikausi nuostatos, kad tai, ko klientas tikisi, kas ištarta žodžiu, privalo būti nepriekaištingai įvykdyta ir praktikoje. Kitaip tariant, tiekėjas privalo savo pažadus vykdyti, idant kliento lūkesčiai būtų patenkinti.
Palankus kainos ir kokybės santykis
Žemiausia paslaugų kaina dažnai ir yra nekokybiškų valdomų IT paslaugų priežastis. Nes tiekėjas prisiima įsipareigojimus, kurių neturi galimybių įvykdyti.
Prižiūrėti kompiuterines darbo vietas, tarnybines darbo stotis – aukštos kompetencijos ir patirties reikalaujantis uždavinys. Kaštų prasme, techninė ir programinė įranga, darbuotojų laikas, viskas kainuoja. O dar, kiekvienas sąžiningas verslas siekia kokybiškai suteikti paslaugas ir iš to uždirbti.
Potencialiems klientams visada leidžiu eiti žemiausios kainos keliu, nes dažniausiai jie grįžta, suprastami kad pigiai, greitai ir kokybiškai– nebūna.
Čia juk tas pats, ar įsigyjant nekilnojamą turtą kreipti dėmesį, kaip ir kieno, iš kokių medžiagų statytas namas, ar pirkti tik žiūrint į žemiausią kainą.
Su savo pardavimų komandos žmonėmis nuolat kalbamės, kad svarbiausia yra įsigilinti į kliento formuojamą užduotį, pasikonsultuoti, geriau jau keletą kartų perklausti ir pasiūlyti tai, ko jam iš tikrųjų reikia.
Todėl „BTT Group“ nepardavinėja „neįvykdomo pažado“. Mes profesionaliai konsultuojame ir nukreipiame klientą reikiama linkme.
Klientai mus renkasi dėl plataus požiūrio, lankstumo, gebėjimo valdyti rizikas, greitai ir efektyviai reaguoti į nestandartines situacijas.