gruodžio 06, 2018

Viešbutis „Pacai“: 5* technologijos senoviniuose rūmuose

Seno ir naujo dermė – taip galima pavadinti po daugiau nei 5 metus trukusios rūmų rekonstrukcijos šių metų gegužę sostinės centre duris atvėrusį „Pacų“ viešbutį, priklausantį tarptautiniam butikinių viešbučių „Design Hotels“ tinklui.

XVII a. pastatyti baroko stiliaus rūmai pareikalavo ne tik didelių investicijų rekonstrukcijai, bet ir technologijų infrastruktūrai – jos projektavimas kelis šimtus metų menančiame pastate tapo įdomiu iššūkiu „BTT Cloud“ komandai, siekiant išlaviruoti tarp pagarbos pastato istorijai ir nepriekaištingo technologijų veikimo.

„Design Hotels“ orientuojasi į jaunatvišką miestietį, keliaujantį po pasaulį, mėgstantį meną ir istoriją bei vertinantį kokybę, todėl puoselėdami viešbučio aplinką nepamiršome ir pažangių technologinių sprendimų, užtikrinančių maksimaliai patogią viešnagę mūsų svečiams“, – kalbėjo Rūta Pulkauninkaitė-Macikė, viešbučio „Hotel Pacai“ vadovė.

Darbas be prastovų – misija įmanoma?

Sklandžią verslo veiklą įprasta vertinti kaip savaime suprantamą, tačiau pastangos, siekiant minimizuoti techninius trikdžius ir prastovas, dažnai lieka nematomos.

„Viešbutis – vienas iš tų verslų, kuriame darbas verda 365 dienas per metus: svečiai atvyksta ir išvyksta, naudojama daug skirtingų įrenginių, duomenys nuolat siunčiami ir gaunami, todėl planuodami technologinį sprendimą naujam viešbučiui, stengėmės numatyti visus įmanomus scenarijus ir garantuoti, kad darbas niekada nesustotų“, – sakė Marius Neimantas, „BTT Cloud“ paslaugų vadovas, rūpinęsis šio projekto įgyvendinimu.

„BTT Cloud“ specialistai parengė ir sukonfigūravo viešbučio kompiuterinio tinklo architektūrą – įvertinus esminius infrastruktūros taškus, tinklo architektūra buvo suprojektuota siekiant sumažinti gedimų įtaką kitoms tinklo dalims, užtikrinti duomenų saugumą, minimizuoti įsilaužimų riziką ir užkirsti kelią visos veiklos paralyžiui.

„Patikimas duomenų saugojimas ir jų pasiekiamumas bet kokiomis sąlygomis – dar vienas būdas garantuoti nepertraukiamą darbą. Viešbutyje įdiegėme dubliuotų fizinių serverių telkinį (angl. cluster), tad vienam serveriui sugedus, kitas tuojau pat perims jo darbą ir trikdžių nepajus nei personalas, nei viešbučio svečiai. Net ir įvykus rimtesniam nesklandumui, visi viešbučio duomenys saugomi nutolusioje šifruotoje atsarginėje kopijoje, iš kurios galės būti atkuriami ir naudojami tuojau pat“, – pabrėžė Marius.

Ne ką mažiau svarbi apsauga nuo išorės grėsmių – viešbutyje įdiegtas aukšto patikimumo išmaniosios ugniasienės sprendimas padeda numatyti ir sustabdyti atakas dar prieš joms įvykstant, o aktyviųjų katalogų (angl. Active Directory) tarnyba pasitarnauja kuriant vientisą saugumo politiką, valdant vartotojų prieigos teises ir stabdant neleistinus prisijungimus, taip sumažinant duomenų nutekėjimo riziką.

Pažangios technologijos kasdienėms užduotims nuo pat pirmos dienos

Laiškų, susitikimų, dokumentų valdymas ir dalijimasis informacija gali tapti nemenku iššūkiu bei užimti nemažą dalį dienos, jei tam nebus pasitelkti tinkami įrankiai. „Hotel Pacai“ „Office 365“ sprendimą pradėjo naudoti jau daugiau nei prieš pusmetį kartu su viešbučio atidarymu, o jo privalumus spėjo įvertinti ir darbuotojai:

„Kiekvieną dieną dirbame su dideliais informacijos srautais, tad norėjome iškart startuoti „ta koja“, dirbti inovatyviai ir nepasiklysti mus pasiekiančioje duomenų gausoje. Pastebiu, kad „Office 365“ įrankių paketas darbuotojams padeda sklandžiau organizuoti kasdienį darbą ir paprasčiau bendrauti tarpusavyje“, – atkreipė dėmesį Rūta Pulkauninkaitė-Macikė.

Paslaugos iš vienų rankų

„BTT Cloud“ ir „Hotel Pacai“ po viešbučio atidarymo ir toliau tęsia bendradarbiavimą, planuoja ateities projektus.

„Džiaugiamės turėdami partnerį, kuriam galime patikėti visą IT infrastruktūrą, sulaukti rekomendacijų dėl efektyvesnio technologijų valdymo ar skubios pagalbos, kai jos prireikia. Smagu, kad partneris žiūri į mūsų IT ūkį kaip į savą“, – kalbėjo Rūta Pulkauninkaitė-Macikė, viešbučio „Hotel Pacai“ vadovė.